ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΗΧΟΣ - ΦΩΤΙΣΜΟΣ - ΕΙΚΟΝΑ

Εξειδίκευση & τεχνολογία

Επικοινωνία / Όροι χρήσης / Χάρτης site / Προφίλ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΗΧΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ - ΕΦΕ & LED ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ SERVICE

Ήχος

Φωτισμός

Εικόνα

Διάφορα

Ανταλλακτικά

 
 
 

Δωρεάν επιπλέον εγγύηση για συγκεκριμένα προϊόντα

Για να δείτε τις τιμές και να αγοράσετε προϊόντα, επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα

Για κάποια συγκεκριμένα προϊόντα, προσφέρουμε επιπλέον εγγύηση, η οποία ισχύει αμέσως μετά την λήξη της εγγύησης του κατασκευαστή.
 
Η επιπλέον εγγύηση παρέχεται από το δικό μας service μόνο και αναφέρεται στην δωρεάν εργασία επισκευής της συσκευής.
 
Δέν έχει σημασία εάν η βλάβη οφείλεται σε κακό χειρισμό ή σε τυχαίο γεγονός, εμείς την επισκευάζουμε δωρεάν (όσον αφορά την αξία εργασίας) και ο πελάτης πληρώνει μόνο το ανταλλακτικό.
 
Η επιπλέον εγγύηση δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν από το κατάστημά μας, παρά μόνο για τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται ότι ισχύει δωρεάν επιπλέον εγγύηση.
 
Κατά την αγορά ενός προϊόντος για το οποίο ισχύει δωρεάν επιπλέον εγγύηση, παραδίδεται στον πελάτη, έγγραφη εγγύηση που αναφέρει τα χαρακτηριστικά της συσκευής, το serial number και τις σχετικές ημερομηνίες.

Ερωτήσεις - απαντήσεις σχετικά με την δωρεάν επιπλέον εγγύηση.
 
-Για ποιά προϊόντα ισχύει η δωρεάν επιπλέον εγγύηση ?
Ισχύει για τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, κάτω από την περιγραφή και μόνο για αυτά. Δέν ισχύει για όλα τα προϊόντα. Για τις άλλες περιπτώσεις ισχύει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή και οι όροι του κατασκευαστή.
 
-Ποιά η διάρκεια της δωρεάν επιπλέον εγγύησης που προσφέρετε ?
Η διάρκεια αναγράφεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα κάτω από το προϊόν και δεν είναι ίδια για όλα τα προϊόντα.
 
-Τί σχέση έχει η εγγύηση του κατασκευαστή με την δωρεάν επιπλέον εγγύηση που προσφέρετε εσείς ?
Απολύτως καμία. Για όλα τα προϊόντα ισχύει η επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή. Σε συγκεκριμένα προϊόντα εμείς προσφέρουμε επιπλέον εγγύηση δωρεάν επισκευής που ισχύει με την λήξη της εγγύησης του κατασκευαστή.
 
-Χάλασε η συσκευή μου εκτός εγγύησης κατασκευαστή, αλλά εντός επιπλέον εγγύησης δική σας. Τί κάνω και τί θα πληρώσω ?
Θα μας την στείλετε για επισκευή και θα πληρώσετε μόνο το ανταλλακτικό. Η εργασία επισκευής είναι δωρεάν.
 
- Μήπως πουλάτε ακριβά τα ανταλλακτικά ?
Όχι δεν χρεώνουμε ακριβά τα ανταλλακτικά ώστε να πληρωνόμαστε και για την εργασία. Οι τιμές μας είναι πολύ ανταγωνιστικές και μπορείτε να δείτε μερικές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, στην κατηγορία ανταλλακτικά. Η δωρεάν επιπλέον εγγύηση είναι μία προσφορά από εμάς προς τους πελάτες μας στην προσπάθειά μας να τους ευχαριστήσουμε για την προτίμησή τους, αλλά και για να γίνει η επιχείρησή μας ποιό ανταγωνιστική.
 
-Ψάχνω να βρω το ανταλλακτικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν μπορώ. Δέν υπάρχει ?
Δέν μπορούμε να καταχωρίσουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα όλα τα ανταλλακτικά διότι είναι πολλές χιλιάδες κωδικοί. Είναι καταχωρημένα μόνο μερικά από αυτά που έχουμε.
 
-Η έκπτωση που αναφέρετε στα ανταλλακτικά, ισχύει και για την δωρεάν επισκευή ?
Ναι, οι τιμές των ανταλλακτικών με την έκπτωση ισχύουν και για τις περιπτώσεις δωρεάν επισκευής.
 
-Τα ανταλλακτικά είναι γνήσια ή κινέζικες μαϊμούδες και φτηνιάρικα του κιλού ?
Χρησιμοποιούμε πάντα τα γνήσια ανταλλακτικά των κατασκευαστών. Μόνο σε περιπτώσεις παλαιότητας κάποιας συσκευής για την οποία ο κατασκευαστής σταμάτησε να παράγει ανταλλακτικά, προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιο αντίστοιχο αλλά όχι κατώτερο, σε συνεννόηση βέβαια με τον πελάτη.
 
-Σας έστειλα την συσκευή για επισκευή, αλλά το ανταλλακτικό είναι ακριβό και δεν με συμφέρει η επισκευή. Δέν θέλω να την επισκευάσετε. Τί θα πληρώσω ?
Δέν θα πληρώσετε απολύτως τίποτα. Θα σας επιστρέψουμε την συσκευή στην κατάσταση την οποία την παραλάβαμε, χωρίς απολύτως καμία χρέωση. Εκτός βέβαια του κόστους των μεταφορικών που επιβαρύνουν τον πελάτη σε κάθε περίπτωση.
 
-Σε πόσες μέρες επισκευάζονται οι συσκευές?
Γνωρίζουμε ότι έχουμε να κάνουμε με επαγγελματικά μηχανήματα τα οποία δεν μπορούν να περιμένουν και προσπαθούμε να τα επισκευάζουμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα της παραλαβής. Πάντα βέβαια αυτό εξαρτάται από το είδος της συσκευής ή της βλάβης, και από την διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού.
 
-Η συσκευή έχει βλάβη αλλά δεν έληξε η εγγύηση του κατασκευαστή. Τί κάνω ?
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε εάν υπάρχει κοντά σας εξουσιοδοτημένο service.
 
-Η συσκευή έχει βλάβη αλλά έληξε η εγγύηση του κατασκευαστή. Ισχύει όμως η δική σας δωρεάν επιπλέον εγγύηση. Τί κάνω ?
Θα πρέπει να μας αποστείλετε την συσκευή για επισκευή. Η δωρεάν επιπλέον εγγύηση παρέχεται από εμάς, από το δικό μας service και ισχύει μόνο για επισκευές που γίνονται στο δικό μας εργαστήριο, στη έδρα της επιχείρησής μας.
 
-Γνωρίζω την βλάβη και χρειάζομαι μόνο το ανταλλακτικό. Μπορείτε να στείλετε το ανταλλακτικό ή πρέπει να σας στείλω την συσκευή ?
Μπορούμε να σας αποστείλουμε οποιοδήποτε ανταλλακτικό, αντικαταβολή (πληρωμή με την παραλαβή) με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS. Δέν έχει καμία σημασία εάν η συσκευή βρίσκεται εντός ή εκτός εγγύησης.
 
-Αγόρασα την συσκευή από αλλού και όχι από εσάς. Να σας την στείλω για επισκευή ?
Ναι. Στο service μας επισκευάζουμε όλες τις επαγγελματικές συσκευές ανεξαρτήτως μάρκας, βλάβης, είτε αγοράστηκε από εμάς είτε από οπουδήποτε. Η δωρεάν επιπλέον εγγύηση όμως, ισχύει μόνο για συσκευές που πουλήθηκαν από το κατάστημά μας, άρα θα πληρώσετε και εργασία, όχι μόνο τα ανταλλακτικά.
 
-Προσπαθήσαμε να επισκευάσουμε την συσκευή και δεν τα καταφέραμε. Είναι εντός δωρεάν εγγύησης. Να σας την στείλουμε για δωρεάν επισκευή ?
Δέν μπορεί να γίνει δωρεάν επισκευή, εφόσον η συσκευή ''πειράχτηκε'' από κάποιον άλλον και όχι από εμάς. Σε αυτή την περίπτωση εκτός από το ανταλλακτικό, θα πληρώσετε και την εργασία επισκευής. Χάνετε δηλαδή την δωρεάν επιπλέον εγγύηση.
 
-Θέλω να σας κοροϊδέψω ! Έχω συσκευή αγορασμένη από εσάς για την οποία ισχύει η επιπλέον εγγύηση. Θα σας στείλω για δωρεάν επισκευή μια άλλη ακριβώς ίδια συσκευή η οποία αγοράστηκε από άλλο κατάστημα και θα μου την επισκευάσετε δωρεάν.
Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Επισκευάζουμε δωρεάν μόνο τις συσκευές που πουλήθηκαν από το κατάστημά μας. Για όλες τις άλλες συσκευές, η εργασία χρεώνεται. Κρατάμε αρχείο με τα serial numbers των συσκευών που εμπορευόμαστε. Το serial number αναγράφεται επίσης στο παραστατικό αγοράς του πελάτη, καθώς και στην καρτέλα της δωρεάν επιπλέον εγγύησης που παραλαμβάνει ο πελάτης. Ακόμα και αν κάποιος μεταφέρει το serial number σε κάποια άλλη ίδια συσκευή, αυτό θα φανεί από τις ημερομηνίες που αναγράφονται επάνω στα εξαρτήματα μέσα στην συσκευή.
 
-Έχασα τα χαρτιά της δωρεάν επιπλέον εγγύησης και την απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς. Τί γίνεται, χάνω την εγγύηση ?
Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα εάν δεν μπορείτε να βρείτε το χαρτί της δωρεάν εγγύησης. Εμείς έχουμε αρχείο με τους πελάτες μας, τις συσκευές και τα serial numbers. Η εγγύηση ισχύει και η επισκευή θα γίνει δωρεάν.
 
-Χάλασε η συσκευή από κακό χειρισμό δικό μου. Ισχύει η δωρεάν επιπλέον εγγύηση ?
Ναι. Η δωρεάν επισκευή ισχύει και για τις περιπτώσεις όπου η βλάβη οφείλετε σε κακό χειρισμό. Θα επισκευαστεί δωρεάν και θα πληρώσετε μόνο το ανταλλακτικό.
 
-Πόσο θα πληρώσω για μεταφορικά ώστε να σας στείλω την συσκευή και να μου την επιστρέψετε επισκευασμένη ?
Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τον όγκο της συσκευής. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να υπάρξει σχετική συνεννόηση. Τις μεγάλες συσκευές τις διακινούμε μέσω πρακτορείων μεταφορών, ενώ τις μικρές μέσω courier. Σε κάθε περίπτωση το κόστος των μεταφορικών βαρύνει τον πελάτη.
 

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία - διευκρίνηση.

αρχική   ήχος   φωτισμός   εικόνα   διάφορα   επικοινωνία   τρόπος αποστολής   υπηρεσίες   προσφορές   μεταχειρισμένα

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ